Koselige besøk på siden min

lørdag 16. juli 2011

It's summer time baby

Nå er det sommer & sol. Jeg elsker å knipse bilder av fine ting, det er ikke så mye interiør relatert, men det er pent å se på. Jeg har shoppet endel interiør ting nå i sommer (eller riktigre sagt siste uken...). Jeg skal legge ut bilder av det også. Men nå som det er så fint vær så er det deilig å tusle rundt ute, ligge på solsengen, bade og bare kose seg. Jeg skal komme med up-dates! Her er noen bilder som gir litt ekstra sommer følelse;)




Georg koser seg.

Jeg elsker å ta bilder av dette huset her!

Solbær


Vi har fått besøk på jordet ved hytta.


Idyll




Dette bildet er jeg fornøyd med! Legg merke til værskiftet bak sommerfuglen.



Nå må jeg stikke har masse andre bilder, men nå skal vi spille kubb i hagen;) Det må jeg ikke gå glipp av! Kos dere så lenge. klem T


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)