Koselige besøk på siden min

søndag 13. mars 2011

Chateaux rue sofabord


Hei, i går lørdag 12.03.11 var jeg og kjæresten min på oppdrag. Oppdraget var å finne det perfekte bordet som jeg har ønsket meg veldig lenge!  Etter flere Bohus besøk, hadde de heldigvis et igjen på Bohus Skøyen. Dette er et kjempe lekkert bord i heltre eik, fargen er antik hvit,nesten litt gul. Endelig! Endelig er det i  hus, og det passer perfekt inn. Var også en tur på Home & Cottage og handlet litt der. Er ikke alltid så mye som skal til før man har en ny stue.





Det gamle stuebordet vårt var et Liatorp bord fra Ikea, det var også kjempe fint,men jeg begynte å bli lei det... Som vist på bilde ser du at jeg har byttet ut knottene til Ikea med noen andre. De er firkantet stål knotter- kjempe lekre! Det er bare den lille toutchen som skal til for å endre hele helhetsintrykket. Ikea bordet ble solgt i dag, og de som hentet det gledet seg stort. Og det gleder meg at de var så fornøyd med bordet de hadde kjøpt!

1 kommentar:

  1. Det bordet var nydelig Trine! Skikkelig klassisk og pent; som deg:) Gleder meg til å se det i virkeligheten!

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)