Koselige besøk på siden min

søndag 17. juli 2011

Regn

Norsk sommer er ganske så forutsigbar... I går hadde vi knall vær og mye av dagen ble tilbragt på brygga, mens i dag har himmelen åpnet seg for fullt! Hestene som jeg la ut bilder av i går, står ute i øspøs regnvær. Det lille føllet har gjemt seg i hestehengeren som står ute på jordet, mens moren går rundt å beiter... Hehe den lille liker ikke regn. Min samboer har dratt hjem til Oslo i dag for å jobbe... det er trist for meg *savn*.

Hvordan er været  der du er? Uansett ha en kjempe fin søndagskveld ;) 

Klem T <3

3 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Vi gikk også fra KNALLvær igår (da jobbet jo jeg selvfølgelig fra 12-18 så fikk ikke nytt solen) til øsende pøsende regn idag, ser på yr.no at regnet skal fortsette her frem til Mandag neste uke også, så bare å finne frem håndarbeid, bøker og stearinlys når man er hjemme! Jeg jobber heldigvis en del uken som kommer så da gjør det ikke så mye :p

    Ha en fin regnværskveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Ja er det ikke typisk. Når man er på jobb og titter ut så er det fint vær, men med engang man skal ut å nyte selv så regner det! Men som du sier hånarbeid, lys og bøker oppi sofaen under et pledd, det er ikke så værst det heller. dog det er litt feil årstid å sitte under teppe da. Håper du får noen soltimer. Klem T <3

    SvarSlett
  3. p.s trykk på skyen- den lever;)

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)