Koselige besøk på siden min

onsdag 27. april 2011

Mitt gamle stuebord




Dette stuebordet hadde jeg før. Var egentlig veldig glad i det, men problemet var det at det var så høyt! Altfor høyt for å ha i stuen. Riktignok perfekt når man skal spise i stuen, men før høyt og lite. Samtidig er ikke glassbord det mest praktiske. Hvertfall ikke for en som har støv på hjernen, for dette bordet var rene støv samleren... Jeg la det ut på Finn.no og bordet ble hentet ikke mange timer etterpå. Som dere ser på knottene så har jeg byttet de ut med noen fra Annen Etage. De samme knottene har jeg på alt av IKEA møblemang hjemme. Det er ikke så mye som skal til for at ting endrer seg (til det bedre!).  Har du dette bordet? Ha en fin kveld=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)