Koselige besøk på siden min

søndag 1. mai 2011

Et unikt hjem på Holbergsplass

I går var min samboer & jeg hos en kompis å grillet og koste oss. Leiligheten vi var i er utrolig lekker & stilfull. Detaljene er godt gjennomført & utført. Dette er en leilighet av de skjeldne. Det jeg syns er så kult med denne leiligheten er at det ikke er noe standard IKEA kjøkken, eller andre løsninger. Alt er egendefinert og tilpasset egne behov og ønsker.






-Dette er en gammel sveis. Utrolig stilig & dekorativ.


-Et morsomt & annerledes vinstativ, laget i en luke på kjøkkenet.

- De små, men viktige detaljene!









Dette er bare bilder fra kjøkkenet, jeg skal legge ut flere bilder fra denne lekre leiligheten. Men akurat nå så klikket PC'en litt... Men kos dere med dette så lenge så skal jeg prøve å friskmelde PC'en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)