Koselige besøk på siden min

søndag 20. mars 2011

Hysj...


Hysj, er du stille kan du høre at det drypper, sneen forsvinner! Endelig, våren kommer... I dag er det fantastisk nydelig vår vær-endelig!  Jeg og min samboer har vært på tur rundt i nærmiljøet og endte opp på Baker Hansen, for en kaffe. Vi satt ute og nøt kaffen midt i solsteken. Nydelig å kjenne solen varme i ansktet. Kunne ta på seg joggesko i stedenfor tunge vinter sko, en lettere jakke og solbriller!  NÅ kommer sommeren snart. Jeg er veldig lei av vinter og sne, det merkes nok godt! Tenk hvor deilig det blir å kunne kose seg ute uten å fryse eller kle på seg så mye klær at man ser ut som en teletubbi. Når man går rundt i butikker,ser man at det er lyse og delikate farger, mye stormlykter og telysestaker i alle slags farger og fasonger. Var på Home & Cottage i går på CC-Vest og de har fått inn mye fine sommervarer,puter,lys og pynt. Det har også Kremmerhuset, der kan man finne mye fint. Masse delikate og freche farger! Selv har jeg funnet frem lyse rosa lys, vekk med beige og kaffelatte!   Itilegg tok jeg motet til meg i går og måkte hele terassen... Kanskje vi kan finne frem utemøblene snart? Jeg er klar,er du?
Ha en fortsatt nydelig søndag;)









1 kommentar:

  1. Så fint vennen :) Skulle ønske jeg også kunne nyte dagen i går ... ;(

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)