Koselige besøk på siden min

lørdag 19. mars 2011

Ukens must have- blomster vaser

God morgen, håper alle har sovet godt-og litt ekstra lenge siden det ikke er de største forpliktelsene i dag. Jeg lovet å legge ut "ukens must have", og her har dere det.


Det er små blomstervaser formet som gamle melkekrukker, det er håndtak på de også, en stål tråd som passer perfekt. Slik at de kan henges opp. Disse er utrolig søte, jeg digger de! Hva med å putte vårens første hestehov i en slik vase, eller når sommeren kommer plukke en rose eller en annen vakker blomst fra hagen å putte oppi og gi bort til en venninde;) Det er en utrolig mangfoldig vase, som er koselig å pynte opp i hjemmet med,samtidg som det er koselig å gi bort. Jeg vet at julen er over, og er super klar for våren selv, men disse er helt fantastiske å fylle med røde eller hvite roser å henge opp på juletreet. Det skaper en helt magisk stemning. Tenk deg på terassebordet (når den tid kommer..sukk) å ha et par -tre stkker stående på bordet med blomster fra blomsterkassen eller hagen!De er fra Mestergrønn og kostet 70kr for 7 stykker, det er en pakke. Jeg syns dette er et "must have" produkt siden det er så allsidig, og ikke minst for de er kjempe billige! Så nå er det bare å glede se til våren, den første hestehoven, krokkusen eller noe annet fargefylltdukker opp.

Ha en fantastisk lørdag i solen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)