Koselige besøk på siden min

torsdag 16. juni 2011

Finally

Finally så har jeg funnet en lampe som passer i gangen;) Kjøpte den på Kremmerhuset! Elsker Kremmerhuset, de har så mye fint. De jentene som jobber der er så utrolig koselig & service innstilt. Jeg pleier å handle på Kremmerhuset som ligger på CC-Vest.
Det ble endel annen shopping også, endel klær, en super kul grill klype (til min samboer), en bok og litt undertøy.

Men nå er lampen i hus, den ligger midt på stuebordet og ser nydelig ut. Svigefar kommer snart bort får å hjelpe oss med å henge den opp... (It's complicated). Jeg legger ut bilder av den gamle lampen som henger i gangen nå. En lekker lysekrone. Den skal selges. Er du interessert er det bare å gi bud;)








- dette er den gamle lampen som nå skal selges.
ha en fin kveld.
klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)