Koselige besøk på siden min

søndag 18. september 2011

Shopping

Hei, nå er det veldig lenge siden jeg har vær aktiv på bloggen. Det er så mye som skjer at dette har ike vært et prioritert sted! Men jeg skal prøve å skjerpe meg, nå som høstmørket kommer og kvldene blir lengre... Jeg kom hjem fra Storefjell høyfjellshotell for ikke mange timene siden, hatt en topp helg med knall vær og super god mat=)

Når jeg kom hjem var jeg inne på nettsiden Pandoras eske, der ble det shopping på meg gitt... Var ikke så mye jeg handlet, men noe! Jeg gleder meg masse masse til å få varene. Har aldri handler derfra før så blir spennende å se om varene tilsvarer forventningene! Jeg kjøpte wallstickers. 2 forskjellige typer en som det står "Always kiss me goodnight" & en som det står "bad" på. Den med bad kjøpte jeg 2 av en til leiligheten og en til hytta. Kjøpte også et skilt hvor det står  "Laundry - Open 24 hours a day!" og en sukkerskje. Jeg skal holde dere oppdatert på hvordan varene er. Jeg gleder meg hvertfall max!!!!
Har du handlet der, eller kjenner du noen som har handlet der?








Denne skal jeg ha over sengen på soverommet ♥♥♥

Klem T♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)