Koselige besøk på siden min

lørdag 12. november 2011

Helg







Endelig helg! Det er så deilig når man kommer hjem fra jobb fredag ettermiddag, senker skuldrene setter på tven har favoritt maten i ovnen og en flaske vin på bordet. Hele stuen er fullt av sterainlys. Det er fredag det! Jeg fikk også vite at jeg har fått ny jobb i går-JIPPIII!!!! Det har vært ne hard uke, vært på 1 og 2 gangs intervjuer og alt det innebærer. Men i går fikk jeg premien jobben en min! Gleder meg enormt mye til å begynne;) Møte nye utfordringer, mennesker og gjøre noe helt annet enn hva jeg gjør i dag.

I kveld skal jeg møte vennindene mine! Det gleder jeg meg masse masse til. Vi skal til en venninde å vorse og spise ost & kjeks- love it! Det skal bli så koselig. Gleder meg masse masse til å se jentene mine igjen 





Ha en fin dag folkens!
Klem T 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)