Koselige besøk på siden min

fredag 25. mars 2011

Fredag's shopping

Fredag,endelig! Fredag er en god dag, alltid god steming på jobb, i butikker og folk rundt er alltid så blide & fornøyde. Akkurat i skrivende øyeblikk, nyter jeg en nydelig Portugisisk rødvin, hele stuen full av levende lys, tv'en på & middagen er snart klar...
Jeg har vært en tur innom interiørbutikken på Røa-annen etage. Jeg går desverre aldri ut derfra uten en pose, det er hovedsakelig mitt visa kort & samboer som lider under dette, ikke jeg & leiligheten!!! Vi kjøper jo nye klær, sminke, sko & andre velvære produkter for å føle oss vel. Og dette med relativt god samvittighet.  For meg er det å ha en ren, frech & koselig leilighet en veldig viktig del av hverdagen & litt luksus. Derfor ble det et par små ting på "oss" i dag ;) Kjøpte 4 spise matter/brikker til å ha under tallerkenen på kjøkkenbordet, eller stuebordet, massevis av fine rustikk lys i duse & delikate farger som er fine nå på sene vår kvelder, kjøpe også en stor stormlykt (har vært på utkikk etter en slik lenge, fant en jeg likte utrolig godt på Home & Cottage. Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den! Men denne er fin den også, tror den er fra Halvor Bakke) som jeg skal ha,eller har, 3 kubbelys i forskjellige størrelser oppi. Den er utrolig lekker! Kommer til å bli flittig brukt når terassen & været er klar for sene sommerkvelder ute. Rustikklysene jeg kjøpte er i fargene lys grå, lys rosa & lys lilla. Utrolig fine farger sammen & hverfor seg. Kjøpte 3 kubbelys i dus rosa, i 3 forskjellige størrelser. De er kjempe fine og passer så godt inn sammen med de lyse rosa tulipanene mine. Jeg må tilstå- jeg er en elsker av fargen rosa. Rosa, en delikat, lett, lett å kombinere og lekker farge. 
 Håper alle har sunket ned i sofaen eller god stolen, tv'en på, glasset fylt opp,magen mett, levende lys & en behagelig stemning. Skal bli deilig med helg & fri, sove litt ut & ha litt tid sammen med kjæresten min & ikkeminst skal jeg ut med vennindene mine i morgen! Gleder meg;) Håper dagen din har vært bra, tiltross for et ganske keept vær,spesielt her i Oslo. Kaldt, sur vind & bare noen knappe røde grader på gradestokken... Nå fortjener virkelig Norges befolkning sommer & sol. 
Legger ved bilde av min hjemmelaget pai a'la Trine med salat til. Kjempe godt;)

-god helg!










-Ha en kjempe koselig kveld;) Stoor klem Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)