Koselige besøk på siden min

torsdag 24. mars 2011

Galleri Frognerveien 44

Bilde nr. 1

Bilde nr. 2
Japan bildet, som ligger ute til aksjon. Pengene går til de rammede i Japan.
Bilde nr. 3
Et av mine favoritt bilder;)
Bilde nr. 4

Bilde nr. 5
Den dyktige & vakre kunstneren Solveig.
Bilde nr. 6

Bilde nr. 7

Bilde nr. 8
I dag var det visning av Solveig Skogseide sine bilder på Frogner i Oslo. Vernissagen heter "Akkurat nå..." & varer frem til 30.03.11.  Jeg måtte ta turen, da jeg hadde gledet  meg masse til dette! Jeg kom inn i et lite galleri, det var ganske mye mennesker der og en fantastisk atmosfære. Masse nydelige blomster, lys & inspirerende bilder. Det var mange bilder som jeg kunne tenke meg å ha, men det å ha et så nydelig bilde krever mye plass. Solveig har også et nydelig bilde som heter  "Japan", dette skal aksjoneres bort til flomofrene i Japan. Dette er en god sak å gi penger til, og du får jo noe igjen- et lekkert bilde!

Bilde nr.2 av de ovenfor er det som skal aksjoneres bort, bildet heter "Japan". Strl; 120*100
Selveste kunstneren Solveig Skogseide er på bilde nr.5.
Bilde nr. 6, 7 & 8 er bildet som jeg fikk "Lykken er å være to".

 Solveig hadde lovet meg en liten gave når jeg kom, og det fikk jeg. Jeg fikk lov til å velge meg et nydelig bilde, som jeg hadde lyst på. Tenk på det- hun gav meg et bilde! Jeg valgte et bilde med to hjerter og teksten "Lykken er å være to". Tusen takk for et lekkert bilde Solveig;) Det henger allerede på veggen sammen med et hvitt bast hjerte. Passer perfekt inn i hjemmet mitt.  Jeg storkoste meg masse masse på vernissagen til Solveig, hun er utrolig dyktig til å skape en god atmosfære i bildene sine. Jeg bare elsker de. Problemet blir jo å velge hvilket motiv, farger og størrelse, for jeg skal ha et bilde! Er det andre som har vært eller har tenkt seg på vernissagen? Om du har noen du er glad i som snart har bursdag, skal gifte seg eller andre spesielle annledninger, kan et bilde være den perfekte gaven;) Jeg kan anbefale deg på det varmeste å ta turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)