Koselige besøk på siden min

fredag 18. mars 2011

Helg

Hva er vel ikke bedre enn helg? Uansett så passer det alltid med helg, litt fri... Det er nydelig, med lange morninger, god mat, god vin, venner, famile og sene kvelder. Det er alltid deilig å komme hjem fra jobb fredag, spesielt når man vet at hjemmet er rent, rent på sengen og et kjøleskap fullt med god mat og masse levende lys. Da er det godt å synke ned i sofaen med et glass god rød vin. Jeg har skiftet på sengen i dag, så det skal bli ekstra godt å legge seg når den tid kommer...
Sengen vår er relativt ny, den er fra Bohus og er en Jensen Diplomat 180cm * 200cm, utrolig deilig med så god plass! Putetrekkene er fra GANT. Jeg syns de er veldig delikate og lette. Passer fint nå som våren begynner å komme... (forhåpentligvis!!!) ellers er dynen fra Ikea. Jeg liker soverommet vårt fordi det er veldig svalt og lyst. Vi er heldige som har en bitteliten "skog" på samme side som vi har soverommet vårt. Det er aldri sol på denne siden eller bråk. Alltid veldig luftlig og stille Lysekronen fant jeg på en lampebutikkog falt helt pladask, må ha-bare må ha! Har den;) Jippii!
-Nå er det endelig helg folkens, håper dere alle sammen får en fredfull helg med venner,familie, god mat,drikke og slappet masse av! Det er ikke lenge til vi kan finne frem hage og terasse møblene nå. Kanskje benytte helgen til å sjekke at alt er som det skal, kanskje trenger det å bli pusset,malt,lakket eller noen nye puter vil freche opp hele møblementet?! Ha en kjempe fin helg alle sammen;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)