Koselige besøk på siden min

tirsdag 15. mars 2011

Pyntebord

Hva er vel ikke koseligre enn å ha et lekkert lite nett bord som man kan pynte opp eller ned  etter hvordan man selv ønsker og annledning? Dette er et pynebord som jeg er veldig glad i og som jeg syns passer fint inn hos meg. Det er hvit malt (av tideligre eier). Kjøpte bordet brukt, det er et gammelt bord med trykk under platen. hvor det står "produced in England for the Queen". Med en krone som emblem. Bordplaten er litt "ruglete" som et skjørt. Syns det er ganske unikt dette bordet for det har masse enkle og delikate linjer- noe som passer perfekt inn hos meg. Det som er gøy med sånne bord er at man kan fremheve diverse ting. Setter man en lekker orkide, lys, bilde eller noe annet så får det hedersplassen i stuen. På bordet står det  nå en orkide og et lys. Lyset er fra Riverdale. Jeg har det i flere farger og lukter. De er kjempe lekre og lukter godt. Det er også den perfekte vertinnegaven om man skal bort. Hvem liker vel ikke litt luksuriøse lys som er lekkert pakket inn?!

2 kommentarer:

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)