Koselige besøk på siden min

onsdag 30. mars 2011

Hjerte

Nå kan vi vel si at våren endelig har kommet.. Det er masse fuglesang, blomster, lengre lyst, mindre snee og ganske mye varmere ute!
Jeg merker at det er så mye lettere å stå opp om morningen, det er ikke mørkt når jeg kommer hjem fra jobb. Livet er generelt ganske mye lettere. På lørdag var jeg en tur på CC-Vest, og jeg finner jo alltid noe jeg har lyst på. Kjøpte meg et hjerte i cement. Syns de er så søte. Kan brukes som pynt, bokstøtte, bilderamme det passer til så mangt;) Jeg har min i kjøkken vinduet forløpig, men mulig jeg lager en ramme av det... Mange muligheter, bare fantasien som kan sette stopper! Disse kommer også i bokstaver, utrolig populært! Har brukt de små melkespann vasene mine til å ha vedsiden av, nå er det tørkede roser oppi. Fortsatt dekorativt & lekkert! Har også en ganske lekker stormlykt i kjøkkenvinduet. Jeg elsker lys! Har puttet noen stener oppi og har en liten "plate" som lyset står på oppi lyktet. Den er i glass men ser ut som litt slitt sølv... Den er fra Lisbeth Dahl, om noen har hørt om henne? Hun lager utrolig mye lekkert, alt fra små smykke vaser til lekre pyntefat. Hun har så mye fint, og prislappe er slett ikke værst heller;)

Litt lei spaghetti,taco og annen hverdagsmiddag? Har vært på trening i dag med min PT så følte det er ekstra viktig å spise noe godt til middag..I dag var jeg keen på noe annet, hvorfor ikke prøve? Lagde quasedillas, utrolig godt & enkelt! Det tok ikke mange minuttene å lage det og smakte himmelsk. Fikk litt TGI Fridays følelse, bare bedre!!! Etter en hard time med PT dro jeg innom mester grønn, det er jo vår og det er så mye lekkert og fine farger i blomsterverden nå! Min favoritt blomst er orkide. I dag hadde de tilbud på orkideer... Gjett om jeg  ble glad. Det er en stor orkide på ca 1,3 meter jeg kjøpte meg, vel fortjent midt i uken! (syns hvertfall jeg...)  Som dere ser på bilet så står den opi en ganske lekker vase. Er så glad i den! Den er fra Bohus, og den har jeg hatt lenge! Den er veldig allvennelig, bruker den til så mye. Men nå er det en super fin blomst som skal prydes i den!
Håper alle nyter vår livet og finner mye inspirasjon til å finne frem fargefulle puter, blomster, lys og byttet ut de tykke vinterklærene med freche vår klær. Ha en kjempe fin vår kveld alle sammen;)

Klem Trine










2 kommentarer:

  1. Så fine bilder:) Og den maten så god ut:)

    Ønsker deg en super torsdag:)

    W

    SvarSlett
  2. Tusen takk;) Ja maten smakte nydelig.. ha en kjempe fin helg, slapp av og kos deg.

    Klem Trine

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)