Koselige besøk på siden min

tirsdag 12. april 2011

Regn...

Huff i dag har det virkelig vært nitrist vær... regn & vind! Her hos meg regnet det sidelengst i dag, det var fryktelig. Spesielt siden jeg var optimist i dag tidelig og gikk til jobb med joggesko & en tynn dunjakke. Uansett må man se kosen i regnet. I stuen & kjøkknet her lyser alle de levende lysene overalt. Har kokt meg te, masse blader & er klar for å krype under pleddet. I skrivende øyeblikk må jeg innrømme at jeg ser på "3 bryllup..." på TV3. E jo deilig å sitte inne å høre regnet plaske på vinduet.












-ha en fin kveld.
Klem T

10 kommentarer:

  1. Tusen takk førr kjempekoselig kommentar fra dæ :)
    så arti at du like bloggen min.. bli så gla når den falle i smak :)
    Ikke rart man bli helt hekta på denna verden!
    Så herlige bilda :) nydelig serveringsbrett ;)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Hei
    Så koselig Trine det var hos deg jeg skulle ha vært i dag! Håper vi ses snart igjen:)
    klem fra Nina

    SvarSlett
  3. ÅÅ så koselig du har det-godt å krype under pleddet når det er grisevær ute.
    Legger meg til som følger hos deg- glder meg til å følge deg videre:)
    Hjertelig hilsen Vera

    SvarSlett
  4. tusen takk Trine ;) Niners, jeg som er hjemme alene og greier... hmf, next time<3
    Vera så koselig, velkommen! Håper du vil trives her hos meg;)
    ligger fortsatt under teppet og hører at det plask regner ute *deilig*.

    Klem T

    SvarSlett
  5. Elsker den teen! Så koselige bilder:)

    SvarSlett
  6. Det er bare en ting å gjøre i slikt vær, og det er å tenne lys og kose seg inne. :)

    SvarSlett
  7. Ja, det teen er super godt;) De har MANGE gode teer på Kremmerhuset;)
    Ingen tvil! Det er jo litt deilig innimellom også med regn & ruskevær;) (bedre enn sne hvertfall *puh*)

    Ha en fantastisk fin dag;)
    Klem T

    SvarSlett
  8. hei! nå har jeg kost meg med å lese gjennom bloggen din, kjempekoselig leilighet og masse lekre detaljer! kommer helt sikkert tilbake. takk for koselige ord om MIN blogg :-)
    ha en fin dag! kristine

    SvarSlett
  9. Heisann!

    Så koselig at du la igjen en kommentar hos meg, slik at jeg klarte og finne deg, flott blogg du har! :-)

    Klem,
    Elisabeth

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kjempe koselige hilsner;) Gøy å vite at dere liker dere "hos meg" ;) Dere må gjerene legge dere til som følgere.
    -ha en kjempe fin kveld;)

    Klem Trine

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)