Koselige besøk på siden min

onsdag 13. april 2011

Annen Etage

I dag etter trening gikk jeg gjennom senteret på Røa, noe jeg gjør mange ganger i uken (ikke trener)...! Stikker nesten alltid innom Annen Etage, en super lekker interiør butikk. De har alt du trenger for å skape det koselig, masse fine gaver & mye lekkert du ikke visste at du trenger engang. Elsker den butikken!
 Jeg skrev tideligre at jeg trengte et hvitt blonde putevar til det nye sengetøyet. Men jeg fant et annet istedenfor. Det var fra GANT, hvitt med en lys beige kant og en G i samme farge midt på i løkkeskrift-RÅ lekkert. Men de hadde bare èn igjen!!! HVOR typisk er ikke det????? Ble litt irritert faktisk. Men  jeg fant et annet lekkert i hvitt med blå striper, litt  "navy stil". Skal se om det passer inn på soverommet, hvis ikke passer det sikert perfekt i båten. Det ble også to spikere i en chabby chic stil med hjerte på enden. De er dødsfine og er lekre som smykkehengere eller noe annet. Må se litt hvor de passer inn , men kanskje soverom eller stue. De er super fine- love it!
Ellers hadde jeg litt flaks i dag (det er deilig innimellom), de hadde orkideèr på tilbud! 80kr. Jeg har aldir betalt SÅ lite for en slik blomst før. Helt fantastisk, måtte ha en;) Begynner å bli mange her nå, men men det er fiiint. Problemet nå er at jeg ikke har flere av de sølvpottene som de andre står i. Men fant en annen fin blomsterpotte, selvom det ikke er en orkideè potte så ser det fint ut.
Ha en fin kveld i solen alle sammen;)













Lysene er også fra Annen Etage. Masse lekre farger har de, nå er det grått som er hos meg.

2 kommentarer:

  1. Var en koselig tur innnom bloggen din i kveld og. Likte utrolig godt det lille hvite bordet på et av bildene dine :) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk så koselig hilsen;) Er det det under bildet du tenker på? Det har jeg kjøpt brukt gjennom Finn.no. det er utrolig fint. Om jeg skal selge det skal jeg annonsere det her først.

    -ha en fin kveld. Klem T

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)