Koselige besøk på siden min

tirsdag 3. mai 2011

Et hjørne....

Dette hjørnet i stuen min var litt tomt, derfor tenkte jeg at jeg måtte ha noe der. Det måtte ikke ta noe særlig luft, samtidig passe inn i resten av stuen. Krakken er jeg veldig glad i, den var min bestefar sin. Han var lege, og brukte denne krakken til å undersøke pasienter. Det er fotmerker på den! Den fine lykten er fra Annen Etage og den fikk jeg av noen på jobb. Bladene er ikke vanskelig å gjette, det er jo interiørblader. Vasen er noe jeg kjøpte på IKEA for lenge siden, har slitt litt med å finne et sted til den. Blomsten er fra Sia, det er også et merke jeg er veldig glad i. De har mye lekkert og alltid noe man "trenger".
Legger også ut noen bilder av middagen min i dag. Deilig salat... Er så masse gode grønnsaker (eller som en gutt jeg kjenner kaller det "sportsgodteri") i butikken.  












-Ha en fin tirsdagskveld;) klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)