Koselige besøk på siden min

mandag 23. mai 2011

Learning by doing

Endelig hemme fra jobb. Møte etter jobb = en lang dag! Det er deilig å komme hjem etter så mange timer. Jeg fant faktisk motet i meg for å legge et strøk til på møblene. En av grunnene til det kan jo være at hele male prosjektet mitt står midt i den store stuen. Det må skje litt, for jeg kan ikke ha alt det rotet midt i stuen! Det var nattbordet, stolen og kommoden som fikk strøk nr 2 i dag. (kommoden fikk egentlig nr3). Stolen som jeg skal trekke om skal jeg male hvit og det andre er lys antikk. Derfor må den stolen vente litt...

Det er terapi for meg å sette på radion og male, bare la tankene flyte og armen jobbe i sitt eget tempo. Det er faktisk deilig etter en lang dag på jobb, mye som skjer og mange tanker. Da er det ekstra deilig å la tankene flyte, jamme til litt musikk og være i sin egen lille boble. Jeg nyter det=) Jeg rakk akkurat å bli ferdig til paradise hotel, så nå er det sofaen & tv'en som gjelder. Etter det må jeg henge opp tøyet som jeg vasker så skal jeg dusje og vaske håret, deretter SENGEN!





-her kan du se øverst til høyre har fåt strøk nr 3 mens nedre del har bare 2.

-før strøk nr 2

-kulebena på kommoden. Utrolig fine ben!



-her er stuen okkupert.


Håper alle sammen har hatt en fin mandag;) Kos dere videre. Klem T

1 kommentar:

  1. Heisann!!

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg for leeeenge siden, og velkommen som følger;) Har bare vært "inaktiv" en stund... Sølvskålen på badet er kjøpt på en lokal interiørbutikk og jeg er faktisk ikke helt sikker på merket (står ikke på og det er veldig lenge siden den ble kjøpt).

    Koselig blogg du har, og så flink du er til å svinge malekosten;)

    Ha en fortsatt fin kveld

    Astrid:)

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)