Koselige besøk på siden min

tirsdag 24. mai 2011

Mere puter

Jeg har bestilt noen utolig fine puter, og de har kommet i dag! Jeg gleder meg til å dra å hente de etterpå. Jeg har ønsket meg sånne lenge, og fant endelig de perfekte! Jeg vet at jeg har 10.000 puter, min samboer vet ikke at jeg har kjøpt flere... Han mener jo at sofaen eies av putene og det samme med sengen vår. (jeg er ikke enig i det!).

Kom akkurat hjem fra jobb så nå skal vi snart sise middag, deretter så skal jeg feire min onkel 50 års dag som er i dag- GRATULERER så mye med dagen! Den store festen blir på lørdag, men det er jo i dag selveste dagen er så vi må gjøre litt stas på han i dag. Kan ikke love at jeg rekker å legge ut noen bilder av putene eller bursdagskaken i dag, skal prøve=) Tid er ofte et problem for meg... Skulle gjerne hatt noen timer til i døgnet.
- Håper alle har hatt en kjempe fin dag!


                  Pillows in my heart

Klem Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)