Koselige besøk på siden min

onsdag 25. mai 2011

It's pink

I kveld skal jeg til en som skal veilede meg litt om livet og jobbmuligheter fremover i livet. Det er utrolig snilt at hun gidder sette av tid til meg. Spesielt når man vet hvor hektisk hverdagen er. Men det skal bli godt å kanskje få litt hjelp og klare tanker om hvilken vei man skal ta videre. Karriere valg er ikke lett, og når man førs setter seg på skolebenken skla man være sikker på at det er det man vil. Det er aldri dumt å studere, kunnskap har man alltid bruk for. Men tenker man på tid, penger så er det å studere noe man ikke trives som ganske umotiverende. Når man da er umotivert så presterer man dårlig og det går da igjen på selvtillit og mestringsfølelse. Derfor er det lurt å være sikker=) Selvom man aldri vet hvor og med hva man ender opp med...Liver er fullt av overraskeser!

Derfor så har jeg kjøpt en liten ting til hun jeg skal til. Det er bare en blomst, men i krukker. Det er 4 små glass flasker nærmest i en metall kurv. Utolig lekkert og stilfullt. Rosa er jo super populært nå i sommer, på alt fra hageputer, lys og gardiner. Jeg må jo følge trenden..

 Syns den var veldig søt & delikat. Rosa er jo alltid frecht! Denne passer inn nesten hos alle, på kjøkkenbordet, stuebordet, i vindus karmen eller på badet. Hva syns du om blomstene?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)