Koselige besøk på siden min

torsdag 26. mai 2011

Male prosjekt ferdig!!!

Endelig, endelig så er male prosjektet mitt ferdig. Nå er begge stolene, nattbordet OG kommoden ferdig! Det var litt av en jobb... De fleste gjenstandene hadde 5 strøk med maling. Så det har tatt tid og tålmodighet! Kommoden min pusset jeg etterpå med sandpapir for å få shabby chic looken. Det ble veldig bra, jeg er fornøyd=) Tror grunnen til at resultatet ble så bra er at hovedfargen på kommoden var mørk. Da slapp jeg å få det trehvite frem igjen... Nå er det vekk med maling og kost på en stund for min del. Kanskje jeg skal male noen bilder, men ikke møbler på en stund. Men jeg skal jo trekke om stolen, det blir mitt neste prosjekt. Gleder meg, men har nada kunnskap eller erfaring om det...

Endelige resultatet!

Før jeg begynte å pusse.

Etter pussing.





Jeg brukte denne typrn sandpapir P80. Det var for å ha kontroll, slik at det ikke ble for grovt. Funket perfekt for meg!

Håper du har hatt en fin dag;) Hva syns du om slutt resultatet mitt? Ha en fin kveld. Klem Trine;)

4 kommentarer:

  1. Kjempe bra.. Bra du tok det på denne måten ellers så hadde det blitt så masse arbeid for deg :)

    SvarSlett
  2. ja det tror jeg også! er gøy når man får samme resultat som man håper på;) Gøy med maling.

    SvarSlett
  3. Du var savnet på lørdag <3

    Elsker resultatet vennen <3 Du er flink!

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)