Koselige besøk på siden min

søndag 5. juni 2011

Fornying






Nå er det en stund siden jeg har oppdatert her inne, grunnen er at vi har vært på hytta siden onsdag. Derfor har det vært stille her, men nå er jeg tilbake;) 
I dagene som har gått har jeg storkost meg i solen med familie, god mat, shopping, vin og mye annet. Nå som butikkene bugner av freche farger og mye lekkert er det vanskelig og ikke svi av noen kroner.
Jeg fant noen kjempe fine håndklær som jeg måtte ha. Fargene er kanskje ikke super freche, men de er delkate og passer fint inn! Så fant jeg et kjempe fint forkle, det har jeg faktisk ikke og det er smart å ha. Dessuten ser man litt ekstra proff ut med et forkle når man baker, griller og kokkelerer på kjøkknet. Så måtte jeg ha matchende kopp hånkle. Det er fint når det matcher, det skaper en veldig fin helhet.  Så fornying av kjøkknet.
Det ble også et fint kakefat, syns det var så søtt. Blir fint på terassen;) Det hadde jo litt fine farger da.
Så var jeg å tittet litt rundt forbi og fant et par super søte sko, måtte bare ha de! De er lyserosa og hvit stripet. Når jeg var på sko butikken så var det en søt dame som solgte kort der, til inntekt av kreft. Kortene var super fine og saken var god. Så jeg slo til å kjøpte noen kort også! Er de ikke fine?
Vet ikke om du husker at jeg skal male et bilde som jeg skal ha på veggen her hjemme?!  Var også  inom en bokhandel som hadde mye rart og der fant jeg denne "siden". (det er sikkert et fancy ord, men kommer ikke på noe nå...) Den siden skal jeg bruke på lerrete sammen med de andre tingene jeg har kjøpt for en stund siden.
Har du hatt en fin Kr.himmelfart?










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)