Koselige besøk på siden min

tirsdag 7. juni 2011

It's summer

Det lukter så godt langs veiene nå som blomstene blomstrer. Når jeg var på hytta plukket jeg masse syriner. De er så fine, lekker fagre og deilig lukt. Det eneste som er litt trist er at de ikke står så lenge... Men de var fine så lenge de levde. I dag har himmelen virkelig åpnet seg i Oslo området, det har vært kliss klass vått og ekkelt. Fryktelig lommert i dag, fysj!
Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe stoff til stolen denne uken, men det er sommer fest på jobb i morgen, dagene flyyr avgårde! Håper jeg får gjort det en dag snart... Gleder meg til å sette i gang. Har noen tips, råd eller forslag taes det imot med stoor TAKK.
-Ha en kosleig kveld folkens;)






1 kommentar:

  1. Syriner er nydelige blomster som lukter herlig!
    Klem

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)