Koselige besøk på siden min

torsdag 19. mai 2011

Prosjekt båtpuss del 5

Søndag 15. Mai dro vi ned i båthavnen med godt mot. Hadde planene og alt utstyret klart for å legge veggene i båten. Vi dro alt utstyret ut av båten og på land, (for nå ligger den på sjøen), organiserte og gjorde klart! Men da vi var ved godt mot og skulle begynne en lang dag med arbeid så begynte det å hagle! Ja hagle. Det var helt ekstreme forhold. Broren min, Erik var med oss slik at vi var fler. Men det ble ikke gjort noe. Vi fikk støvsugd båten innvendig, jeg skulle begynne å lakke men den gang ei....  Når gutta støvsugde båten fant vi biter av det grusomme teppet som vi har mareritt om!! Fysj- vi trodde vi var ferdig med det.
Det er så ekstremt typisk når man har satt av en hel dag. Jeg hadde kokt kaffe og lagd knalldigge sandwicher til oss. Teak listen er ordnet, det ble desverre ingen bra bilder av det. Jeg fant et bilde men det er ikke et nær bilde, men man kan se at det er mye bedre enn hva det var.  Men jeg fikk knipset litt.




Denne listen skulle lakkes...

...men så kom drit været!

Støvsuging.

Her fjernes en list hvor tau systemet skal være. Vi har fått ny!


Lakk.

Der kom regnet....

Fysj se hva vi fant... Biter av det sykt ekle teppet, ÆSJ!


Her er hagler det- i mai!

Snuppa vår=)

-Som dere ser så er det lite som blir gjort når været ikke er på vår side. Men vi har igjen satt av en søndag, så håper været er med oss da;) 
Håper alle har e fin torsdag ettermiddag, og ikke minst at dere hadde en fin 17. Mai feiring!!!! Hipp hipp hurra;)
Klem T 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)