Koselige besøk på siden min

søndag 15. mai 2011

De små tingene....

Jeg har jo sagt før at det er de små tingene og detaljene som tilslutt skaper et perfet helhetsintrykk. Om det er bilder, puter, blomster, lysestaker, knotter eller hva som helst så gir det et fint helhetsintrykk om det er i samme stil eller har en rød tråd. Jeg syns det er veldig morsomt med litt stæch. Men det må ikke bli for mye, det orker jeg ikke. Har vel litt med at vi har en litt minimalistisk stil samtidig som jeg har støv på hjernen. Mye ting= mye støv!!!
 Vi har en regel i heimen her, en ting inn- en ting ut! ( det er ikke alltid jeg følger den reglen til punkt og prikke. *kremt*).  Derfor er det godt med et stort loft og kjeller. Skal legge ut noen bilder av små detaljer som jeg syns er veldig fine og løfter rommet opp. Dette er fra soverommet vårt. Her har jeg lagt ekstra mye vekt på at rommet skal være delikat, luftig og rent. De hvite rosene på nattbordet skaper den romantiske følelsen. Jeg har puttet litt ekstra penger i putevarene, de er fra gant. Syns det er fint med litt brekk av noe annet, men som nevnt tideligre i et annet innlegg skal muligens de putevarene i båten. Er koselig med litt "navy" stil nå som sommeren er her!   Fargene jeg valgte på veggene er jord farger, duse og rolige. Har en litt annen farge på sengen, men den matcher med gardinene. Det er lite på veggene og veldig få ting på rommet, det er får å forsterke den rene & luftige følelsen. Man skal ha ro i sjelen når man sover. Velkommen!












                                               - Ha en fantastisk søndag;) klem T

3 kommentarer:

  1. så lekkert du har det, flink med farger og detaljer. Et koselig, stilfult og deilikat hjem... Hvordan går det med båten, lenge siden vi har hørt noe om det prosjektet... Klem Ninni

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord Ninni =) ha en fin helg

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)