Koselige besøk på siden min

fredag 13. mai 2011

Verdens beste mamma

- Vi må jo ha likt siden vi er et team når vi seiler


Bilde av en silbåt... viktig!





Jeg har verdens beste & snilleste mamma. Nå har vi jobbet med båten lenge og det er fortsatt resten igjen... Mens jeg var på jobb i dag kom mamma innom. Hun spurte om jeg og samboeren min skulle til byen i helgen. Det har vi ingen planer om... Hun ville så gjerne spandere seiljakker på oss. Så i dag fikk vi hver vår Helly Hansen seiljakke og fleece til å ha inni når vi skal seile. De er super fine og deilige å ha på;) I dag har vært en utrolig bra dag tiltross for at det er fredag 13.... Har tatt masse fine bilder i dag, skal legge ut senere og skrive litt! Håper dere får en fantastisk fin helg alle sammen. Her blir det en rolig kveld med reker og vin for i morgen skal vi løpe Homenkoll staffetten- HJELP!!! hehe... Wish me luck <3<3

- Ha en kjempe koslig fredagskveld. Klem T

3 kommentarer:

  1. For en snill mamma du har :))

    SvarSlett
  2. jaaa ;) hun er fantastisk!

    SvarSlett
  3. du er heldig som har er så snill mamma. God helg

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)