Koselige besøk på siden min

onsdag 11. mai 2011

Roser

Min kjære mamma er innom nesten  hver fredag eller lørdag med blomster til meg & kjæresten min. På lørdag fikk vi nydelige hvite roser. Syns det er utrolig lekkert & koselig med friske blomster. Det eneste problemet er at vi liker å ha det litt for varmt for de fleste avskårete blomster. De holder ikke så lenge desverre... Men orkideene mine koser seg her, heldigvis! Har tent litt lys også, det er koselig selvom det er lyst ute enda. Jeg rakk desverre ikke blogge i går da jeg hadde en meget travel dag. Startet med pt FØR jobb, deretter jobb også dugnad på jobben. Var ganske kake da jeg kom hjem. Håper alle koser seg ute i det fine været. Ha en fortreffelig ettermiddag ;)









5 kommentarer:

  1. Ååå, heldig dere er som får blomster nesten hver uke:D Hjelpes! hehe

    Kjempefin blogg du har:D

    Ønsker deg en herlig kveld!

    SvarSlett
  2. Så heldig du er da som får fine blomster fra mamman din så ofte! Rosene er vakre. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  3. Ja jeg vet=) det er super kosleig! Mamma'en min er fantastisk <3

    SvarSlett
  4. Heldig du som klarer orkideÈr, det klarer ikke jeg! Men rosene mine står i evigheter heldigvis :) Men fint er det med blomster :) Ett lite tips er og sette roser inn på ett kaldt rom om natten, då holder de seg leeenge :D

    SvarSlett
  5. Takk for tipset, hender jeg setter de ut på terassen eller soverommet. Ja orkideene stor trives her. Har fast vanningsdag på de, vanner de mye da og lar de stå i sol, men ikke direkte. De kommer og kommer og kommer;) Er så gøy!

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)