Koselige besøk på siden min

onsdag 29. juni 2011

Cevapi

I dag skal jeg i middagsselskap, og gleder meg masse masse. Det blir servert bosnisk mat, nam nam! Det er utrolig godt. Var i Bosnia i fjor sommer i 11 dager. Var rundt i Balkan- helt fantastisk. Det bør oppleves. Jeg har støv på hjernen og blir gaal av rot og møkk. Det er en av hovedgrunnene til at jeg liker Balkan, hygienen er så bra. Du kommer ikke inn i en butikk uten at minst en står med en klut, mopp, støvsuger- you name it! Alt er rent og lukter fantastisk godt;)

Cevapi er en rett som kan sammenlignes med små pølser. Men de er mørkere og smaker ekstremt godt! Jeg skal se om jeg får tatt et bilde å lagt ut. Det kan anbefales. Så som en hver gjest bør så har jeg kjøpt med nydelige rosa liljer til vertinnen;)

Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)