Koselige besøk på siden min

fredag 17. juni 2011

Finally- på plass

Nå er lampen på plass;) Wow som jeg forguder denne lampen, den er drit lekker. De har en som er større på kremmerhuset, det er egentlig den jeg ville ha, men har desverre for få meter under taket til å ha den. Men kanskje den vil passe under et spisebord/stuebord ol. Lampen er på plass og jeg er happy happy;) Tenk at man kan bli så glad for en lampe, tihi *smiiil*.






Min nye lekre lampe *happy*
                                                                                                                                                                                
 Siden jeg hadde en stor lysekrone i gangen før så ble det veldig "nakent" når denne kom opp. Den er ikke like stor som lysekronen. Heldigvis har vi dimmer på denne lampen, det gjør at lyset blir mye mer lunt.


Har du kjøpt deg noe engang, og når du våkner så blir du kjempe glad når du ser det du har kjøpt? Den følelsen hadde jeg i dag når jeg stod opp og kom på "jøss jeg har en ny lampe i  gangen jeg" *smiil*. Jeg liker den. Den passer så godt inn ;)


-ha en knall fin fredags kveld;)


klem T



p.s har du sjekket lampen jeg skal selge som ligger på finn.no?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29147573

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)