Koselige besøk på siden min

søndag 19. juni 2011

Søndags kos

Været er ikke akkurat noe å skryte av for tiden, hvertfall ikke i Oslo. Det er regn, regn og regn... Våknet opp i dag til atter en våt dag, er så lei av regnfrakk og regnstøvler, akkurat like lei som jeg var av ullklær i vinter. Jeg vil ha på shorts, sandaler med nylakkete negler, singlet og solbriller;) I kveld skal jeg på kino med vennindene mine, vi skal se Hangover 2- gleder meg!!! Men forløpig så ligger jeg i sofaen med pelspleddet godt tullet rundt meg med en latte og en bok og tv'en i bakgrunn.

Har du lest Regines bok En ung jentes siste ord? Jeg har akkurat begynt, klarer ikke legge den fra meg. Den er helt fantastisk. Utrolig ærlig og trist, den gjør meg vondt å lese at en 17år gammeld jente skal lide så mye. Hun er gjennom rene smerte helvete både pysisk og fysisk. Jeg kan anbefale denne boken på det varmeste.

-har du ikke vært innom bloggen så er adressen følgende;
http://sinober.blogg.no/



p.s det kommer bilder snart, bare litt problemer med å overføre de.

klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)