Koselige besøk på siden min

fredag 24. juni 2011

Gave

I dag stoppet det en bil utenfor jobb. Da så jeg at det var noen jeg kjente som steg ut av bilen. Det er moren til noen barn som jeg er veldig glad i, hele familie har en spesiell plass i hjerte mitt. Jeg fikk en pose. Oppi posen var det gaver- til meg! For en fantastik dame, som kommer med gaver, til meg!

Jeg ble utrolig glad, det er så koselig at noen tenker på deg i en stressende hverdag;) Gaven er pakket opp og fått plass hjemme. Passet perfekt inn. 

Til middag i dag ble det reker & blåskjell med ferskt brød og aioli. Nam nam;) utrolig godt. Sjømat er alltid godt, og man blir så behagelig mett. Ikke stappet sånn som man blir av biff. Behagelig mett og god.  




Gavepose, alltid spennende & gøy.





Sepe fra Congac i Frankriket.



Et dufthjerte som nå henger på badet. Delikat & lekkert.






-ha en fantastisk fin fredags kveld;) klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)