Koselige besøk på siden min

fredag 24. juni 2011

se her

Jeg har en utrolig god venninde som også er en superblogger. Hun blogger om mote, fashion, stiler, klær, vesker, sko (Mira elsker sko, hun har nesten ulovlig mye sko & vesker!) og mye annet. Har du problemer eller er usikker på hva du skal ha på deg så er dette rene inspirasjonsmekka!
 Har du behov for å få inspirasjon eller hjelp, kan jeg anbefale hennes blogg! Jeg titter ofte innom, ja fordi hun er en god venninde men også fordi jeg lærer mye;) Mira et et ansikt du ser på evnter og tilstelninger, virkelig passion for mote & klær. Dyktig også.

Om jeg skulle beskrevet Mira med 3 ord som blogger ville det blitt; engasjert, lidenskapelig & dyktig.
Som venninde; morsom, spontan & snill

http://www.mirasaab.com/



Så peeps ta turen innom Mira sin blogg!

1 kommentar:

  1. Om jeg skulle ha beskrevet deg hadde det vært : Fantstiske personen som fortjener alt <3 Glad i deg vakre <3

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)