Koselige besøk på siden min

fredag 15. juli 2011

It's all gone...

Neida jeg skal ikke virke deprimert, men det er litt trist og rart når så mye hår blir klippet vekk... Men det skal bli digg å slippe alt det maset som det å ha langt hår bringer med seg i hverdagen. Nå er det kort & lett =) Min samboer var veeeldig redd for å få en samboer med kort hår, men det slapp han. Det er omtrent til skuldrene mine, litt under. Frisøren var utrolig søt & blid. Ikkeminst var hun tolmodig med alle mine floker, stakkars henne... Tusen takk for super service på NIKITA Down Town, Porsgrunn!




Før frisøren slapp til med saks. Se så langt det er eller var....


Før frisøren.


Dette er det som er igjen...
Jeg er fornøyd selvom jeg kanksje virker litt deppa...hehe! Må bare bli vant til det =)
Klem T <3

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er vakkert, mer funksjonelle nå for sommeren;-)

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)