Koselige besøk på siden min

onsdag 6. juli 2011

Livet er herlig!

Mandag var det knallvær her i Oslo. Når solen steker og muligheten byr seg, hva er vel ikke bedre enn en båttur da? Vi dro ut i båten etter jobb og var på sjøen fra kl 18.30 og til ca kl 21.00. Det var helt fantastisk! Gradestokken viste hele 20 C i vannet- nyyydelig;) Vi kjørte med motor ut i Bunnefjorden og lot båten bare drive rundt der. Ut med stigen og rett i vannet. Norge er et fantastisk sted å være om sommeren bare været er bra.
I dag kunne jeg ikke dy meg når jeg gikk på Meny og så at de hadde moreller. Nam nam! Det ble moreller på meg i dag. Det er så godt. 



Viktig å sjekke hvor mange grader det er.

Min samboer er uti...

Nydelig solnedgang.

Jeg er uti. Jeg er en badeløve, elsker vann.


Godt med jordbær når vi kom opp av vannet.




Nam nam =)


-Håper du får en fin kveld;)
klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)