Koselige besøk på siden min

mandag 19. september 2011

Happiness

I går kveld satt jeg på finn.no og tittet, og da fant jeg en lekker liten sak! Nei ikke undertøy...hehe. Men en liten hylle av det gamle slaget.  Jeg er veldig glad i finn.no der kan man gjøre kupp! Det er gøy å se på alt det rare som er tilsalgs. Vi mennesker har forskjellig stil- utrolig kult. Det er mye lekkert, stilig, spesielt og endel rart og stygt også. Hehe smaken er jo som baken....


Hyllen er spesiell syns jeg og håper og tror at denne vil passe perfekt inn hos meg=) Jeg tenke å ha litt lys og noen friske blomster på den, så gleeeder meg til den kommer i posten. Er den ikke fin? Har tenkt å enten ha den på soverommet sammen med smykker og levende lys eller i gangen. I gangen skal den også ha levende lys, friske blomster & kanskje noen bilder hmmm får se, spennende blir det. Det er sånne småting i hverdagen som gjør meg veeeldig glad!

 en fin kveld;)




... 
Dette er bilde fra selgeren...

Ha en fin kveld;)
 
Klem T
 ♥   Hva gjør deg glad? en fi en fin kveld;)

2 kommentarer:

  1. Jeg blir glad av å se at du er tilbake!! :) Har savnet de små søte innleggene dine :) Koselig titt innom :)

    SvarSlett
  2. ååå tusen takk Sara;) ble utrolig glad for innlegget ditt! Så søt du er. Klem T

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)