Koselige besøk på siden min

tirsdag 25. oktober 2011

Constantly tired

Hei
 i dag var jeg en tur i byen. Stakk innom Kremmerhuset i Bogstadveien og der har alle julevarene kommet! Jeg orket faktisk ikke å se på de (ok tittet litt da...) syns det er veldig tidelig å ha julevarer allerede nå det er jo 2 mnd til jul!! Er mye lekkert som var kommet inn, men jeg er faktisk ikke klar for juleshopping enda...

Men jeg fikk kjøpt meg 2 blazere, 1 skjorte og en pencil skjørt. Det er sånn at jeg er klar til jeg får meg en ny jobb... Håper det skjer noe snart. Skulle på et intervju i byen i dag etter jobb, kl 16.00. Men jeg er konstant sliten for tiden. Har det ikke noe bra, alt er tungt og slitsomt. Holdt faktisk på å droppe møtet i dag tilfordel for sofaen. Det er ikke likt meg. Skulle møte T i byen over en kaffe, men jeg vurderte å droppe det også. Heldigvis gjorde jeg ikke det;) Var så godt å se T igjen.Vi tok en kaffe på United Bakeries, så stengte de og jaget alle gjestene ut så dro vi på Jacobs All og tok noe mer å drikke og noe enda bedre! T tok et glass vin og jeg en strawberry mojhito yummiii åhhh... Love it! 


Skal ta det litt med ro, se om jeg orker å trene litt i morgen, har ikke orket å trene på noen uker-skuff!



Ha en fin kveld.
Klem T 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)