Koselige besøk på siden min

søndag 23. oktober 2011

Got to love pink!

Åh man må jo bare elske fargen rosa! Den er stilig, delikat, lekker, chic, kul, faconable, trendy, hot og deilig å se på! Jeg elsker rosa. Det har jeg gjort nesten hele livet. Her er noen rosa ting jeg ønsker meg.




Herreguuud tenk å komme hjem til dette! Prinsesse.

Rosa sprudlevann *priceless*

Jeg vil ha!
Passe chic å sette seg inn i denne bilen om morningen. *dream*
Ja så kom denne da, den er ikke rosa. Men jeg ønsker meg veldig veldig en blå orkide! Syns de er utrolig lekre.

Tenk å stå opp om morningen trøtt og ja også kommer du tuslende inn på kjøkknet og ser denne! Herreguuud jeg hadde smilt fra øre til øre mens jeg lagde meg en kaffe. Denne rosa kaffemaskinen tror jeg faktisk kan redde enhver morning for pinklovers!




Håper du har hatt en fin helg. Slappet av og kost deg. Jeg har sittet barnevakt for verdens nydeligste jente Det er faktisk lit trist & tomt når hun drar... *snufs*


Ha en fin søndagskveld.
Klem T  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)