Koselige besøk på siden min

lørdag 22. oktober 2011

Flaks

I går var jeg på Annen etage på Røa for å kjøpe nye konotter til skrivebordet. De er veldig fine de knottene som er på, men alt jeg har har samme knotter. Får litt creaps når ikke ting er i orden... Så jeg dro bort for å kjøpe 2 knotter!
Jeg fant ikke de knottene jeg skulle ha og snakket med den super søt jente som jobbet der. Hun sa at "mine" knotter har gått ut av produksjon. HJEEELP!!! Hva?!! Er det mulig??! Hun hadde desverre ingen igjen heller... Men hun skulle dobbelt sjekke. Og gjett hva, hun fant 2 knotter! Jeg ble så glad *smiiiil*. De var ikke så fine, men det ordener jeg, litt mye riper i de.

Jeg kom fornøyd hjem viten om at de siste knottene ble mine! (nå kan jeg ikke kjøpe noe nytt som trener knotter for da må jeg bytte ut ALLE knottene til de samme). Da sa min samboer at de knottene som er på passe bedre enn de nye jeg har kjøp det samme sa Ida! Hmm... what to do? Ayways så har jeg jo knottene... Så hva syns du? bytte eller ikke bytte?



Knottene som er på nå.


De nye knottene. De samme som jeg har på alt hjemme.

De nye ligger oppå og de gamle er fortsatt montert på.


Min kjære samboer kom hjem med blomster til meg! Er de ikke fine? Så er de rosa & hvite også! noen av favorittfagrene mine. De lukter kjempe godt;) *lykke*.  Jeg er så glad i blomster, det lyser opp ethvert rom med friske blomster.


Fine blomster!



De passer perfekt inn i leiligheten, burde få blomster hver uke.... *smiiil*


-Ha en fn helg folkens! Håper dere skal noe koselig.
Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)