Koselige besøk på siden min

søndag 9. oktober 2011

French & pink = romance

Dette fransk antik skapet kjøpte jeg i sommer. Jeg elsker det, det henger på kjøkknet og er fullt av skatter! Det er vel det man kaller for skryteskap... Jeg har fylt det med litt forskjellig, en antik blomsterpotte med en plastblomst i, noen cabby chic eggeglass, fått tak i noen tapet prøver som er rullet sammet, en vekt, har strøket og brettet tøy serviettene og bordbrikkene og lagt de pent inn og et etasjefat. Dette skapet er veldig stort, så alt man putter inn ser veldig lite ut, merkelig nok.  

Under på kjøkenbordet har jeg satt inn rosa blomster, rosa lys, rosa servietter så det er ganske så jentete. Det skaper en koselig atmosfære og romatikk. Den store lykten på bordet er ganske ny, kjøpte den på kremmerhuset. Kort/bilde holderen er også ny, kjøpte den i går på kremmerhuset på cc-vest. De har SÅ mye lekkert, jeg elsker kremmerhuset!!! Takk for at Kremmerhuset fins;)  










-Håper du  har hatt en kjempe fin helg;)

Klem T

2 kommentarer:

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)