Koselige besøk på siden min

tirsdag 4. oktober 2011

Today is history tomorrow....

I dag ha jeg brukt kvelden på å skrive CV.  Jeg er nå ansatt i et vikariat som går ut 11.12.2011 så jeg må finne meg noe å gjøre etter det. Men det er ikke lett... Har skrevet CV men det er er det  få CVen ut til de som jeg vil at skal ha den!
Selvom man sier at dagen i dag er historie i morgen så er ikke det du ikke fikk gjort i dag historie, derfor fant jeg ut at det var like så greit å hive meg rundt å få skreve CV. Det er jo noe som tar tid, hele abeidskarrieren skal inn på et lite ark. Men, det er spennende! Man glemmer fort ting man har gjort og oppnådd og når man går gjennom "livet" sitt så kommer man på hvor mye man har gjort og opplevd.  Det blir spennende å se hva fremtien bringer, jeg håper jeg får meg en jobb som jeg trives i og som jeg vil jobbe i mange år. En jobb hvor jeg føler at jeg får utfordringer, brukt meg selv og som jeg gleder meg til hver dag!!!






Ha en fin kveld;) Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)