Koselige besøk på siden min

mandag 3. oktober 2011

It's done

I dag har jeg vært å tatovert brynene mine. Jipppi! Foreløpig er det litt mørkt, men endel av fargen faller av så de blir ikke så mørke som de er nå. Bestilte også ny time til å bygge på eyelineren min, jeg har nå en tynn strek, liten, slank & delikat. Men vil ha en litt kraftigere, så time er bestilt og jeg gleder meg! Dere skal få se før-etter bilder av dagens time. 

Etter tatoveringen dro jeg å møtte to gode venninder på TGIF. Ble også kjent med en utrolig søtt søskenpar med ambisjoner LOVE IT!  Utrolig koselig. Vi satt der i noen timer og bare skravlet og koste oss. *venninder* *priceless*. De likte heldigvis tatoveringen og det er koselig at de sier det;)    




Restene av den gamle tatoveringen.

Dette er restene av den "gamle" tatoveringen.

Ny tatovering er gjort.

Mer markant og definert.

Dette er endelig resultat. Jeg må inn å fylle engang til siden så mye av tatveringen hadde forsvunnet fra forrigegang. Det er deilig å ha bryn igjen. *smiil*


Jeg er godt fornøyd med dagen i dag! Nye bryn og kvalitetstid med venninder.

Ha en fin ettermiddag.
Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)