Koselige besøk på siden min

søndag 2. oktober 2011

Romantic & chabby chic

Nå har jeg ligget dårlig i flere dager, hater å være syk! Omgangsyken & feber har herjet vilt  kroppen min, det er ikke mye behagelig. Har vært siten og hatt vondt i hele kroppen, puh. Men, nå er jeg på bedringens vei og skal på jobb i morgen-jippi!!! 

I morgen etter jobb skal jeg tatovere øyenbrynene mine, det gleder jeg meg masse masse til. De er allerede tatovert så skal bare fylle på de, det skal bli så godt å få det gjort! Selvom mange syns det virker så greit å være lys og ha lite hår på kroppen så er det noen abre med det. Jeg har nesten ikke øyenbryn- NOT FUN! Men heldigvis fins det tatovering og det har reddet meg;) Skal se om jeg får lagt ut noen bilder før-etter tatoverngen så dere kan se hvor stor foranding det utgjør...
Tatovøren (det heter lingerist på fagspråket) min heter Hege Treiborg, hun er en av Norges dyktigste innen faget. Hege utgjør virkelig en forskjell. Jeg er super fornøyd med hennes perfeksjonisme og kunnskap innen kosmetisk tatovering!  

Men mens jeg har vært syk så tenkte jeg at dette bilde vil passe fint inn hos noen andre. Forhåpentligvis glede noen andre mennesker. Jeg malte det når det var minnekonsert for offrene fra Utøya & terrorangrepet i Oslo søndag 21.08.11. Bildet har en baktanke og masse følelser. Nå skal jeg selge dette bildet. Det ligger en annonse på finn.no her linken direkte til annonsen på finn  www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30987423 Om du er interessert kan du kontakte meg via bloggen eller via finn.no.  







 - håper du har hatt en fin helg og er klar for en ny uke;)
Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)