Koselige besøk på siden min

torsdag 13. oktober 2011

It's arrived!

I dag hentet jeg det nye konsollbordet. Jeg vil nok si at det er et skrivebord fremfor et konsollbord, men det spiller ingen rolle. Måtte endre litt i stuen og vips så var det jo akkurat DET som manglet! Noen ganger kjøper man ting med stor iver, men det tilsvarer ikke helt det man forventet, men når man får satt det på plass så er det jo akkurat det man har manglet- uten å vite det! 

Dette ble helt fantastisk, bildet som henger over har jeg selv laget. Bildet har ikke passet inn none sted her hjemme, men nå fikk det en perfekt plass;) *smiil* Hun jeg handlet dette konsolbordet/skrivebord av hadde en sykt lekker leilighet. Alt var så delikat og stilig. Et sted jeg kunne flyttet rett inn! 

-Nå sitter jeg og koser meg og titter bort på det lekre kuppet;) Koser meg med popcorn og syns livet er bra. Hva syns du om bordet mitt? 



Stolen er fjernet, det passet ikke helt...



Uten stolen, litt mer luft og stilrent.



Ha en fin torsdagskveld;) Det er jo utsemming i FRISTET i dag... *spennende*

Klem T 

1 kommentar:

  1. Bordet passet perfekt hos deg da ! ♥ Passet bedre hos deg enn hos meg :) Jeg er sååå glad for at du ble fornøyd Trine, ingenting er bedre enn det ♥ Så flink du er til å lage bilder, nydelig var det ♥ Og tusen takk for fine ord, du er jo veldig søt da ! :)

    Ønsker deg en god og fin helg, kose deg ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)