Koselige besøk på siden min

tirsdag 18. oktober 2011

Nå kan sneen komme!

Endelig har skoene fra heppo.no kommet! Utrolig bra opplegg. Du bestiller de skoene du ønsker, de kommer i posten, du prøver de velger om du vil a beholde de, bytte eller returnere. Om du ikke vil ha skoene betaler du ikke en krone. Syns det er helt genialt;)

Jeg bestilte et par UGG bailey button i svart. Vet at UGG ikke er super trendy lenger, men jeg syns de ser så varme og digge ut-love it!Så når den tørre vinter sneen daler ned så er jeg varm og god på bena!  Og et par Wrangler i fargen lys rosa! De blir kule til jeans!

Nå skal jeg prøve de og finne ut om jeg vil ha de eller ikke... Er faktisk lit usikker på UGG skoene...
Har du prøvd heppo?

To pakker til meg!


Disse er super kule- love it!

Ok, kanskje litt harry, men super kule til jeans...


Ugg... ;)

Pels

To par nye sko! Litt usikker på UGG skoene, hva syns du?

Håper alle har hatt en fin ettermiddag!
Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)