Koselige besøk på siden min

tirsdag 8. november 2011

Angel

Dette bildet ble mitt i helgen. Så det i butikken og bare måtte ha det. Men hadde ikke planlagt hvor det skulle henge eller hva jeg skulle med det...Uansett for fint til å glemme. Har en nabo på hytta hun har et ordak som jeg stadig gjentar og BRUKER "du må kjøpe når du ser -ikke når du trenger". Hvor sant er ikke det? Du kjenner deg sikkert igjen du står i butikken har funnet en kjempe lekker kjole og tenker "hmm jo denne sitter som et skudd, men når skal jeg bruke den?" henger den tilbake og går. Eller finner en dødslekker lysekrone og tenker "njaa ikke nå, trenger den ikke nå nei jo nei huff..." og labber ut. Litt senere så tenker du hva skal jeg ha på til denne annledningen? "pokker den kjolen, åh at jeg ikke kjøpte den". Så angrer du hele kvelde på at du måtte gå med en kjole du ikke føler deg komfortabel i. Eller når det blir høst & mørkt og du gjerne skulle hatt en lysekrone... DERFOR kjøpte jeg bilde! Det fikk jo en fin plass da, eller hva? Engeler jo så søte, tidløse, delikate og uskyldige. Godt med en engel i stuen ;)

Så kjøpte jeg disse to hjertene. Den ene er i metall med perler og glass kuler på og den andre er i tre med "et gammelt" bilde av noen lyserosa roser. Digger det! Syns det ble veldig delikat & lekkert sammen...




Bilde & hjerter


*lekkert*

Jeg liker det romantiske cabby chic







Romantisk


Håper du har hatt en fin dag & har e kjempe koselig kveld;)
Stoor klem T  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)