Koselige besøk på siden min

mandag 7. november 2011

Lafayette in my ♥

har dere fåt sett noen av bildene fra Lafayette butikken. Jeg lovet fler, men etter at jeg lastet opp nesten 100 bilder i går og alt klikket så gadd jeg ikke mer! Men her kommer noen flere;) Kos dere. Dette er som godteri for øynene eller som noen kaller det "jenterot".                 

                             Jeg  ♥ jenterot & Lafayette!



Her er det mye lekkert å velge i!


Mye lekkert.

For et etasjefat! Tenk å servere cupcakes fra det! *nydelig*

Mye fint *love it*

Hva har du lyst på?

Se på de rå lekre urnene! Jeg vil ha!

Mye lekert til barna også, de er ikke glemt.

Lekre bilderammer!




*elsk*

Masse deilig sepe med fantastiske dufter. Ingen grun til å lukte vondt!

Love it


Lekkert bilde.

Lekre & behagelige klær.


Orkide, min favoritt!

Mye lekkert
Mye av julepnten hadde ankommet Lafayette
Deilige lys og lekre serietter
Enda mer julpynt
Innpakningspair, pynt, bånd osv alt er kjøpt inn.
Sååå søte;)

Fantastisk.







Håper du har hatt en fin mandag;) Det har jeg! Stooor klem T   ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)