Koselige besøk på siden min

søndag 6. november 2011

Lafayette

I helgen var jeg i en av mine favoritt butikker. Den heter Lafayette og ligger i gå gaten i Porsgrunn.
  Adressen er  Storgata 143, 3915 Porsgrunn. Dette er verdens beste interiørbutikk. Her finer du alt fra ting til hjemmet, stuen kjøkknet, soverommet, badet, barnerommet til gaver. Her finner du de perfekte gavene til brudeparet, nye etablerte, bursdager, barnedåper, konfirmasjoner ja listen er lang. Jeg elsker denne butikken. Mye av det jeg har i mitt hjem er fra La Fayette, bilder, kroker, knagger, bilder, lysestaker, blomstevaser, bilderammer, duftlys, silkeblomster, såper jeg kan holde på i evigheter...




"Lever drømmen!"
I siste utgave av Grenlandsavisa (nr 7 – 2011) kan vi lese om Butikk Lafayette i Porsgrunn.
“Jeg har alltid drømt om å kombinere salg av interiør med en liten café, forteller Liv Misje til Grenlandsavisa. For to uker siden ble drøm til virkelighet da hun åpnet nye Butikk Lafayette i Porsgrunn.”


Jeg digger de nye lokalene til Lafayette, de er utrolig koselige. En rimelig stor butikk, med masse ting, som ogaå har en ekstremt koselig cafe. Cafeen inneholder ting som du kan kjøpe. Kakene som serveres er store , fargerike og høye kaker, got to love them! Får vann i munnen av å tenke på de kakene. Det er en kjempe god atmosfære i butikken. Det er absolutt verdt et besøk. Godt tips ta med lommeboken din og et stor bil! Det er fare for at man handler mye!




Åh så mye lekkert! Skikkelig godteri for øynene.

Koselig lokale. Meget innbydene!


Lafayette.


Nydelig lysekrone!








Yummi kaker!


Koselig cafe.





Det er mye som frister i denne butikken. Ikke bare interiør men også lekre kaker, sukkertøy, drikkevarer osv...



Her er NOEN bilder fra butikken, jeg mar mange flere! (har lastet opp over 100 bilder så klikket bloggen, derfor tok jeg noe nå, som kommer flere senere!)


Stor klem T 

2 kommentarer:

  1. Så fin butikk!- Butikken så ut som en "drøm"! Får lyst til å slå seg løs og forandre hele leiligheten, når man går inn i en slik butikk :)

    SvarSlett
  2. Jaaa! Jeg vet. Vil bare kaste ut alt det man har og fornye seg. Viskal lett dar dit å vrenge lommeboken!

    *Sov godt*

    Klem T

    SvarSlett

Setter kjempe stor pris på koselige hilsner;)